Yeaah!

Såååå, nu har jag skrivit klart kursen. Blev 2½ sida och nu hopppas jag bara på att jag får röd pist, VG på uppgiften.
Borde egentligen jobba engelska nu, men kommer inte in på sidan, så det går inte.. Får väl ta och jobba på som fan imorgon i skolan, vilket jag inte är så säker på att det kommer att gå. Aja, får väl ta och sätta mig själv vid någon dator, då brukar jag få en del gjort. För imorgon har jag faktiskt tänkt att gå till skolan, men om jag orkar gå upp imorgon, det är en annan historia.
På tal om annat, gud vad mörkt det är! Och klockan är bara halv fem. Jag som känner för att gå ut och fotografera. Haha, kanske får med mamma på en promenix senare. Vad ska ni göra ikväll?
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback