12 Oktober.

buenas tardes mina läsare :)
Chill-dag idag, söndag trots allt. Helgen har gått otroligt fort, även fast jag inte har gjort så mycket.
Igår kväll träffade jag Johanna, vi drog först till godisgallerian, som vi tycker ligger föör långt bort. Köpte oss lite godis sen blev det filmkväl hemma hos henne. Såg först Irene Huss - Guldkalven, det var inte den bästa filmen som jag sett av Irene Huss-filmerna. Sen såg vi Superhero movie, och den var faktiskt rolig, satt och asgarva ganska mycket. :)
Vid elva var filmen slut och då drog jag mig hemåt. La mig och kollade på One tree hill, två avsnitt sen somna jag gott utan huvudvärk. Vakna dock i morse med huvudvärk så har ont i huvudet nu.
Är helt ensam hemma, gick upp ganska sent i förmiddags får man väl säga, runt halv tolv. Så har fortfarande pyjamas på mig. Ska kanske göra något, eller ska jag bara ligga kvar och slappa framför nåt avsnitt av antingen Oth eller Andra avenyn, hmm, det låter ganska lockade.
Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback