ÄNTLIGEN!

Har inte kunnat blogga på hela dagen, internet har inte funkat.
Men iallafall, idag var det skolan. Var faktiskt hyfsat pigg imorse, hann platta håret och allt :)
Hände inget speciellt i skolan, skulle hitta svar till en massa frågor, och jag Bella och Lina är så bäst, så vi hittade ju facit och allt, haha. Blev nästan klar med hela min lägenhet på engelskan också. Slutade sen vi halv två.
Åkte hem och bakade kladdkaka, den vart riktigt god faktiskt :)
Träffade frida senare, hon hade tydligen ringt mig en miljard gånger. Fast min mobil var tydligen avstängd och hemtelefonen var cp, hörde inte när hon prata. Vid halv fem träffade jag henne iaf. Hon skulle köpa present till Linn så vi drog till stan.
När vi sen var på coop så skulle hon kolla på godis och på en prisgrej för bilar, stod det att 720 st bilar godisar kostade 0:- haha. Det var lite kul :)
Vid halv åtta blev det träning. Rätt skönt, har inte tränat på en vecka -.-' Jag som tycker om att träna.
Nu sitter jag här och har barnfilm på i bakgrunden, Blinky bill. Haha, ganska gullig film faktiskt.
Juste imorgon ska jag till tandläkarn, uschusch! Haha.
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback