Bombnedslag.

Ja, så ser mitt rum ut precis nu. Det ligger saker exakt överallt! Så borde städa för det ska vara städat innan helgen, för då får vi besök, och imorgon hinner jag inte. För då ska jag träffa Frida sen ska vi träna.
Åååååh, inte min favoritdag blev det inte. Först plugg, sen nu måste jag nog städa och sen ikväll när daddy kommer hem, då måste jag plugga ännu mer! För att jag inte är klar och jag fattar inte mer. Suck, jag tycker inte om sånt här..
Men hmm, undra vad jag ska börja med. Damma, plocka in kläder (snarare slänga in, för jag pallar inte ha ordning där förns jag har fått ny;b) eller ska jag byta sängkläder. Äsch, jag tror jag sitter här ett tag till, iaf till fem, minst. :)
Snart är det lov också! Ska bli riktigt skönt faktiskt, även fast jag skulle vilja komma bort under lovet, men, utomlands blir ju snart iaf. Lite mindre än två månader kvar nu. Ska bli så jäkla skönt.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback