:D

.. Pratat med Frida nu för en liten stund sen. Vi bestämde att jag skulle komma till henne efter jag har ätit. Natten ska även spenderas där :) Så kommer att nås på mobilen om det skulle vara något.
Just nu håller Bella på att skicka min nuvarande favoritlåt So what. Värd att höra, såååå bra tkr jag :D
Somsagt, jag nöter msn just nu. Men har faktiskt inget bättre för mig, eller jo, jag skulle kunna plugga, men det känner jag faktiskt inte för att göra på en fredag, så det får faktikst bli på söndag! Måste ju bli klar med kursen, SO:n, om Antikens Grekland och Romariket, ska ju ha MVG på det. Så här ska det pluggas.
Nu ska jag nog lägga in lite neew låtar i min mobil.
Puss :*

Bjuder på en bild här på en gång också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback