Goddag.

Skickade en order med mitt insamlade godis från Gratisgodis.se. Hela 23 godisar blev det. Haha, bild kommer när jag fått det.
Vill du också få hem gratis godis till brevlådan? Bli då medlem här: http://www.gratisgodis.se/?r=249219, lycka till :)

Eller godkväll kanske man ska säga.
Idag. Skolan först, blev godkänd på ett steg + att jag gick på projektprov. Provet gick inge vidare faktiskt.. Aja, får väl kanske göra om det senare rå.. Efter skolan kom Johanna hem till mig. Vi satt framför tv:n och glodde disney channel i kanske en timme, liiiv här hörde jag :) Vi dränkte även våra hår i mousse! fyfan vad äckligt det blev. Så jag duscha ur det. En sväng hem till henne blev det också, för vi skulle passa hennes lillbror Melker. Och han har nog snyggast fotbollsskor! Haha, han är några månader och äger ett par egna fotbollsskor, dock är dom lite stora en tror jag :p Likadana som min, fast såå mycket mindre. Kom hem för en stund sen, och ska nog snart laga lite mat, för jag orkar knappast vänta till mamma, pappa och bror kommer hem. (a)
Pussen :*


Melkers fotbollsskor!
Dom ser större ut på bild än vad dom är på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback