Hallelujah!

Åt precis, var vrålhungrig. Kanske inte så konstigt med tanke på att jag inte hade ätit sen klockan halv tolv-tolv typ, och då var det frukost jag åt.
Men idag iaf, vaknade upp på madrass emellan Linnea och Frida, hemma hos Linnea. Vi tog det lugnt och så på morgonen. Efter frukosten fortsatte vi att gå runt i pyjamas ett tag, ända till linnea skulle äta, då började jag och frida att klä på oss och så.
Vid tre började vi kolla på film, Kitty och hollywoodmysteriet x) Då kom Mathilda oxå.
När den var slut plockade vi undan och sen åkte jag och Frida till be-hallen för att kolla på handboll. Tyvärr gick det inge bra för EHF, men dom var bra ändå. :)
Nu tror faktiskt att jag ska bara kolla lite bloggar, sen måste jag verkligen plugga. Får väl ta och plugga ungefär en timme sen innan jag verkligen måste titta på One tree hill! Jag älskar det. Fast egentligen får jag inte titta, för Frida, hon ligger nämligen lite efter mig. Haha, men jag tänker titta ändå. :)
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback