Hata-städning.

Jag hatar att städa, usch usch.
Har iaf dammsugat mitt rum nu, så det är bara lite smågrejer kvar att fixa. Dock finns det ingen ork till de, även fast jag borde om jag ska hinna duscha också vilket jag måste göra. Vid fem kommer ju Frida, mindre än tre timmar kvar. Haha, jag är seg också.. och lat.
En snabbis på JC med mamma har jag hunnit med, fick tre tröjor som visas på bild så fort jag har laddat min kamera. Måste bara hitta laddarn först, så vi kan väl räkna med på söndag, eftersom jag ska inte vara hemma särskilt mycket imorgon.
Nu ska jag hitta lite bra musik innan jag fortsätter att städa.
Puss !

Kommentarer
Postat av: Stylissimo - Fifi

Hatar också städa, men brukar alltid se fram emot slutresultatet. Det blir man glad av. Iaf jag.

2008-10-31 @ 06:22:39
URL: http://stylissimo.blogg.se/
Postat av: a n n a

sv: då har vi något gemensamt :) jag är helt nerkärad och har varit det nu i snart fem år. haha :)

2008-10-31 @ 11:20:46
URL: http://asurvivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback