Helgeeen :D

Sorry! Har inte hunnit uppdatera någonting nu i helgen.
Frida ligger och sover typ så då passar jag på att slänga upp ett inlägg här istället.
Vaknade upp runt tio imorse med Frida bredvid mig. Vi började nöta One tree hill direkt. Så det har vi gjorde enda sen tio imorse. Såg klart på fjärde säsongen. Hade ca. 8 avsnitt kvar så dom har vi sett nu.
Vi har inte orkat nånting, så går fortfarande runt i pyjamas. Sen blir det väl till att hoppa in i duschen när hon har åkt till sin farmor och farfar. Ligger även efter i andra avenyn så det ska hinna ses innan åtta, då veckans avsnitt börjar. Så det blir ganska slappt idag om man säger så.
Men.. nu när jag ändå håller på att skriva så kan jag ju sammafatta helgen lite.
I fredags när jag slutade skolan åkte jag hem en liten stund innan jag senare åkte upp till bergvreten för att möta frida. Vi åkte hem till henne och bara pratade innan vi började fixa oss till fotbollsavslutningen.
Avslutningen blev lyckad, åt mat och hade det kul. Tittade på en inspelning från Dalecarlia finalen, haha. Inte direkt kul att se sig sjäv spela då men.. Det slutade vid halv elva så då bar det hemåt till frida, efter som jag sov där.
Båda var aströtta, så vi hann se ett avsnitt av oth sen somnade vi vid halv tolv.
Igår segade vi endel också, gick upp och åt frukost vid tio sen blev det till att snabbspola lite oth. Senare träffade vi Linnea :)
På kvällen bar det av till coop för att inhandla chips, dip och ostbågar. Jag köpte även Blond Spray.
Lollo kom även lite senare, så vi kollade på Tjorven och Skrållan, barnprogram, haha. Pratade en massa osv.
Hon skulle åka hem vid elva, halv tolv så då gick jag och frida med henne en bit, iklädda i korta shorts, uppdragna strumpor och stövlar. Vi såg rent ut sagt, jävligt billiga ut. Som tur såg nästan inga oss. Sprang sedan hem och vira in oss i täcken och kollade på oth innan vi sedan somnade runt ett, halv två.
Det var min helg, tyvärr så blev det inga bilder från avslutningen eftersom jag hade vart smart och glömt kameran. Hoppas ni har haft det lika kul som jag :)
Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback