Hockeykväll.

Kom hem från Johanna för en stund sen. Där var vi från ungefär nio då vi stack från bahcohallen pga att vi höll verkligen, då menar jag verkligen på att frysa ihjäl. Så vi gjorde te och satte oss och kolla på tv hemma hos henne. Dock fanns det inget bra på tv, så vi zappade för det mesta. Innan kollade vi ju på hockey, inte för att jag är särskilt intresserad men världens bästa damhockeyspelare var med, Hayley Wickenheiser som spelar i Linden. Har inte hört talats om henne tidigare, men ville se när en tjej spelar tillsammans med killar. Vad matchen slutade vet jag inte riktigt då jag och Johanna drog efter ett slagsmål då matchen stod 2-2 mellan hemmalaget ESK och Linden.
Nu ska jag nog ta och lägga upp lite här istället då jag inte kunnat, och kommer inte att kunna förns på lördag eftermiddag.. Eller förresten kanske ett snabbt imorgon.

Puss och ha ett fortsatt bra lov ni som har lov ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback