I wish you were here.

Sitter här och väntar på att plattången ska bli varm, eller jag tror faktiskt den är varm, men iallafall.
Vaknade runt 11 imorse, mamma kom ner och dammsög. Suck, inge kul att vakna av sånt.
Igår kväll när jag kom hem så kom jag på en massa till den nya designen. Gjorde klart header'n också.
Så nu är det bara att koda alltihopa, det jobbigaste, och inte direkt roligaste.
Funderade på att lägga in lite nya kategorier också. Blir nog nice :)
Nu ska jag platta håret och sen kanske göra lite lunch, eller vänta, jag är inte hungrig ;b
Har inga planer för ikväll så det är bara att slå en pling, eller skicka ett sms. JAG SVARAR ENDAST PÅ SMS FRÅN COMVIQ. Annars blir räkningen dyyr.
Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback