Jag vet inte.

haha, bra rubrik idag igen. Det är verkligen svårt att hitta på. Nån som har något tips? :)
Idag i skolan var det språkdag iaf. Jag läser ju spanska så då skulle jag, Julia och Sara skriva om Colombia på spanska, så vi svarade på ett antal frågor och gjorde ett kollage. (lägger upp bild om jag får tid att ta kort, då vi har mobil&kamera förbud på min skola -.-') Sen var det ju att vi skulle redovisa det, inte min favorit del. Sen slutade vi halv 2, riktigt skön dag egentligen.
Har vart hemma i ungefär en timme, och väntar på att frida ska sluta :) Vill ju träffa henne, har ju inte kunnat eftersom hon varit sjuk, har så mycket att berätta :D Så idag blir det nog mycket prat för min del.
Skulle gått på disco ikväll, men så blir det inte, jag har ont i huvudet osv. :(
Puss :*

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag ska nog bara ta det lugnt idag. Men imorgon ska vi nog på kalas:D Kramar

2008-10-17 @ 14:44:27
URL: http://lindaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback