Lyckat- nej.

Sitter här och har jääätte ont i huvudet. Funderar vad som ska hittas på i helgen, eftersom planerna gick åt skogen tydligen. Imorgon har jag iaf hemstudiedag, ska bli jävligt skönt, även fast jag ska plugga som in i helvete, så wish me luck ;) Idag efterskolan blev det en sväng till ÖB med sara och pp, köpte lite godis o sen stod vi ute i kylan o prata. När pp hade åkt sen gick jag och sara in igen och köpte varsin glass, innan vi begav oss hemåt.
Mer har jag faktiskt inte gjort idag, förutom att jag har gnällt över min cp huvudvärk som jag haft i en vecka nu!
Nu pratar jag i telefon med syster, så ska nog vara lite socialar i tel än igår, haha.
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback