Mååndag.

Kom precis ut ur en varm dusch. Riktigt skönt efter två timmars hård träning.
Slutade halv två idag, skönt. Hem en stund och käka lite osv. Sen cyklade jag upp till bergvreten, för att hämta Frida. Fick med Sara också, hon skulle ändå möta några så då kunde hon följa med mig.
Jag och Frida cyklade vidare hem till henne, efter vi hade pratat lite med Linnea :) Hon skulle käka lite, sen fick vi för oss att baka rulltårtsbotten. Haha, och hon skulle visa att hon var så jävla bra, så när vi tog ut den och hon skulle vända på den, så var den ju inte klar. HAHAHA! jag tror jag är liiiite bättre va, frida? ;)
En timme senare efter vi hade proppat i oss allt det där så vi höll på att spy, jo då ska vi laga mat och äta -.-' Men vi åt iaf, och gott vart de. Ja så bli inte förvånade om ni ser mig och Frida i våran resturang någon gång i framtiden :)
Nu ska jag nog kanske fixa lite med bloggen, vi får se, om det blir bra.
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback