Mina fötter fryser.

Jag sitter här och funderar på om jag ska titta på en film eller inte. Kanske ska spara det till senare. Jag vet faktiskt inte.
Hela dagen fram tills nu, har spenderats framför datorn. Jag tror jag borde göra något annat, men vadå? Ska jag kanske gå ut någonstans och fotografera? Det är kallt ute ju, men annars låter det ganska trevligt. Fast vart kan man då gå?
Nej det här var inte kul, eller ska jag kanske ta och baka något? Men vad ska jag då baka?

Så sitter jag och tänker hela tiden, och har gjort det ett tag nu.
Kanske ska byta om från de här kläderna jag har på mig nu, till myskläder. Men tänk så ska jag ut ikväll? Då orkar jag inte byta om, så jag tror jag har på mig de här ett tag till.
Har noll idéer på vad jag kan skriva här också. Så vad ska jag göra?
Kom gärna med förslag, för jag tänker inte plugga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback