Rubrik.

Go' kväll :)
Ja ursäkta rubriken, kom verkligen inte på något, det är så svårt. Haha, får försöka komma på något bättre tills imorn kanske rå. (a)
Var hos optikern idag ju. Visades sig att jag behövde linser.. Suck, jag vill inte. Men visst hellre det än glasögon. Och jag skulle verkligen så gärna slippa min huvudvärk. Oj vad jag tjatar om den, men.. jag kan inte riktigt råför det.
Annars idag i skolan hände det inte så mycket. Spanska och hela lektionen gick ut på att skriva vad som skulle göras imorgon, då vi har språkdag. Redovisade även engelskan och spanskan. Spanskan redovisades dock efterskolan, så alla hade gått när jag slutade, om man säger så, så jag fick gå hem själv. :(
Vilat, eller spenderat timmarna på eftermiddan i soffan framför datan. Nött andra avenyn, så nu ligger jag inte efter :D
Mamma hade även varit i Uppsala och bytt mina skor som var för stora, till ett par andra. Som ska användas flitigt i Sydafrika :) Fast får nog försöka hitta några skor där med. Och kläder, och mycket annat, och bli brun, haha.
En bild kanske jag kan lägga upp om jag kommer in på skopunkten.se, eftersom min kamera har tomt batteri.
Pussen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback