Saker och ting som hänt, går inte att ta bort, även fast man ångrar, så känns det.

Den här dagen kan man sammanfatta väldigt kort. Var i skolan till typ kvart i ett, gick hem för att jag hade jätteont i huvudet. Så sov istället mellan tjugo över ett tills halv fyra ungefär. Riktigt skönt. Nu känner jag att jag borde plugga så ska nog försöka plugga lite, men vi får se hur det går med det. Egentligen känns det som om klockan är tre , även fast klockan är sex, haha. Men vi får se om det blir ett inlägg senare, ska titta lite på One tree hill och sen klockan nio blir det Maria Wern - Främmande fågel, myskväll rentutsakt, om man bort ser från pluggningen jag ska göra nu.
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback