Skola igen.

Hade tänkt att gå upp runt sju imorse och det blev ju lyckat. Vaknade nångång vid tio i åtta. Men hann iaf. Iofs jag brukar gå upp då. I skolan var det inget speciellt bara det vanliga typ.
Efter skolan fick jag för mig att baka. Så jag bakade drömrulltårta, som vart jättegod, innan jag for vidare till Frida. Båda var trötta osv. så vi gjorde inte så mycket, men efter ett tag kom Lollo. Satt och kolla igenom massa gamla bilder på fridas data. Rätt kul faktiskt, men tänk egentligen hur mycket man förändras på bara ett år. Ska bli så jäkla kul att få skolkatalogen sen, och se vilka som har förändrats och vilka som inte har det.
Vid halv åtta blev det träning, konditionspasset som jag och Frida går på. Haha. Men man känner verkligen att man orkar mer. Kom hem runt kvart över nio och då blev det dusch.
Nu har jag precis kollat på ett avsnitt av One Tree Hill och ska väl kanske snart, vi får se, försöka sova.
Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback