Supergratis.se?

Haha, jag och gratissidor.
Jag är iaf lite surig, får aldrig mitt aktiveringsmejl ju! Har väntat jättelänge. Hah, jag är desperat! Vill ju kika in sidan.
Jomen jag tycker att det är lite småkul med gratissidor, man kan fördröja tiden när man har tråkigt, vilket man kan göra här också men ändå :) Jag har mejlat dom men de svarar aldrig. Usch och blä.
Nej men passa på att bli medlem på de andra gratis sidorna jag är medlem på. :)

Gratismakeup.se - Personlig favorit, hittills. Man får totalt två poäng varje dag genom att logga in och svara på en fråga. :)
Gratisbio.se - Bra sida, men lite segt att få poäng för mig som är under 18.
Gratisgrodan.se - Precis blivit medlem, men den verkar okej.
Gratisrefill.se - Svårt att få poäng, men tanken är bra.
Gratisklader.se - Säger det samma som på gratisrefill, svårt att få poäng, men tanken är bra.

Klicka på länkarna och testa själva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback