Tisdag.

God afton! :)
Sitter här och väntar på att plattången ska bli varm medans Frida ritar. Själv påstår hon att hon inte kan rita men jag tror fan att hon är bättre än mig. Vi ska snart åka upp till Ilian och kolla på innebandyträning.

Vaknade upp runt kvart över nio imorse, fem minuter senare plingar det på typ ett x antal gånger. Vi gick upp och åt frukost. Sen blev det till att titta på film, Taken. En actionfilm, den var bra faktiskt, lite overklig bara. När den var slut fixade vi oss innan det sen blev lunch. Lunch sen en snabbis hem till mig sen stan. Frida köpte en tröja och jag tänkte också köpa en tröja, men hade dock inte så mycket pengar. Köpte lite godis innan vi åkte hem sen också.
Nu ska vi snart åka till ilian. Hörs imorn.
Puss !:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback