Tjoho!

Kom hem till frida typ nyss. Just nu äter hon så då passar jag på att slänga upp ett inlägg här.
På eftermiddagen har jag inte gjort något speciellt, suttit vid datan i stort sätt hela tiden. Haha. Sen vid halv sju cyklade jag mot Frida, hon mötte mig typ efter halva vägen och hon var verkligen såååååååå social. Hon prata med Lollo i telefon heela tiden. Jag fick lov att hitta en "låtsaskompis" att prata med, + att jag cykla in i ett par buskar! Suck. Så nästan gång jag möter henne ska jag fan prata i telefon, så ska hon få veta hur det känns! haha. :)
Men nu tycker jag att hon kan ha ätit klart, även fast hon gick och åt bara för nån minut sen.
Nejmen nu ska jag göra något annat att fördröja tiden. För hon kommer nog snart.
Ha så trevligt ikväll.
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback