Torsdag!

Tjobiluba allihopa.
Kom precis hem efter en tur på maxi och willys med mamma, stoorhandlade. Fick en påse gott&blandat som jag gottar i mig just nu. Fast jag ska nog börja städa.. :(
Ajajaj, hatar att städa. Ska damma och allt, borde bädda rent i min säng också. Suck suck, sånt måste göras de med, all tid i världen kan man ju inte spendera här.
Idag iaf, skolan som var otroligt tråkig, lämnade in den förbaskade SO:n och hoppas nu iaf på ett VG.
Efter skolan åkte jag hem och tog det lugnt, pratade med Frida i telefon, och gud vad vi var otroligt sociala. Vid fem kom hon hit, eller jag åkte och mötte henne. Jag bytte om och käkade, sen vid sex drog vi till idrottshuset. Precis när jag kommit utanför och låst dörren, så kommer jag på att jag inte har träningskortet, så får kuta in och leta rätt på det, hittade det som tur var.
Sen for vi på step-up, det enda jag kan säga om det är: OTROLIGT TRÅKIGT! haha.
Oj vad många gånger jag har skrivit "otroligt"känns det som, haha. Nytt favoritord kanske.
Nu måste jag städa iaf, kommer kanske med en uppdatering om ett tag, innan bedtime. :)
Pussen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback