Tråkigt.

någon som förstår dig; de närmaste
någon du saknar; matilda.
någon du längtar efter; :)
någon du hatar; ingen
någon du älskar; minfridaao!
någon du alltid har roligt med; johanna.
någon som betyder mycket; lollo

vem kramade dig senast; johanna
vem pussade dig senast; a vet inte
vem ringde dig senast; johanna
vem ringde du senast; jag vet faktikst inte
har du några kärleks problem; nej
har du ätit något idag; jo
har du pratat med någon idag; ja det har jag
har du gråtit idag; nej
har du skrattat idag; haha, jo


JAG

är singel; jo..
saknar någon just nu; ja
är rädd för att bli övergiven; -
svär ofta; haha, ibland ;)
sjunger i duschen; ibland,
är morgonpigg; långt ifrån
skulle kunna ha pyamas på mig i skolan; nejnej!
är kär i kärleken; nej
skrattar åt mina egna skämt; hah, ibland :P
vill ha barn; senare i livet, ja
skulle göra en plastikoperation om det vore ofarligt och gratis; jo

HAR DU

glasögon/linser; nej, men ska få linser -.-'
piercingar; öronen.
syskon; lillebror
pojkvän/flickvän; nope
jobb; nej
rymt hemmifrån; som liten, fast inte länge
färgat håret; ja
bra självförtroende; nej
sagt "jag älskar dig" till någon; ja,
varit kär; mm
dumpat någon; a
gjort något olagligt; jo
somnat i skolan; nästan
brutit ett ben; nej
tappat bort mig i min hemstad; haha, ja. har inge vidare lokalsinne
sett en fallande stjärna och önskat något; inte önskat något 
varit otrogen; nej
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra; ja
smugit ut utan lov; nej
ljugit om vart ja är för mina föräldrar; ja
sovit en hel dag; haha, nästan.
somnat gråtande; joo.


BRUKAR DU

titta dig själv i spegeln; ja
ha ångest; har väl hänt
drömma mardrömmar; sällan
klä dig i svart; nej
hata folk; nej
lita på folk; jo


SISTA PERSONEN SOM..

sov i din säng; hmm jag vet inte.
fick dig att gråta; -
du delade dricka med; johanna
skrek på dig; jag vet inte
låna dina kläder; frida tror jag
kolla på dig; mam/pap el bror
  

EN SISTA FRÅGA..

svarade du ärligt på alla frågor;  ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback