Brännboll.

Samling vid idrottshuset imorse. Hade brännboll hela förmiddan, min basgrupp kom iaf 2:a :) haha. Sen byta om, och innan vi åkte upp till skolan drog jag, My, Matilda och Vilma till coop. Påvägen upp till skolan var jag såååå duktig på att cykla. Cyklade in i ett par buskar och fick lekisbarn att peka på mig o asgarva -.-' så resten av vägen bestod av skratt, från my och matilda. När vi väl var framme vid skolan, som var typ klockan halv 1, blev det lunch. Asstark kycklinggryta :o men annars vare gott (: Gjorde även nästan klart svenska steg 14. Sen vid 4 kom lollo. Blev väl mest prat, för båda var trötta. Men mkt skratt som alltid. Vid sex skulle hon hem och då vare att gå förbi den lääääskiga hunden :o, så där fick jag göra henne sällskap. Nejmen nu ska jag gå och äta.
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback