Lördag.

Discot igår var rätt kul faktiskt. Dansade ju o så, så har världens träningsvärk nu. Ajajaj. Jag och Felicia gick hem därifrån vid halv tolv, sen somnade vi. Haha.
Vaknade först i morse 20 i 9, mamma ringde. Då kunde inte jag somna om till 9. Så låg vaken.
Vi gick upp och åt lite frukost o bytte om. Kvart i tio åkte vi till idrottshuset för matchsamling.
Matchen mot ESK slutade 1-1, fast vi hade ngra chanser. Sen segade jag och johanna som fan, cyklade förbi hos bästavän för att hämta min tjuga och sen hem. Nu ligger jag här och vilar lite, ska nog träffa lollo snart och får väl se om jag får med henne och sälja lite. Sen ikv blire film mys ! :)
Hoppas ni får en lika trevlig kväll som jag säkert kommer ha.
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback