Lyckat.

Igår kväll blev väldigt lyckad. Kom hem till Lollo vid sex tror jag klockan var. Då lagade vi mat, spaghetti med bacon blev det. Vi var nog bäst (: Ska lägga upp bilder, men eftersom jag glömde kamera hemma och min mobilkamera är sämst så får jag vänta tills lollo skickar, men några bra har jag så dom kan jag lägga upp. Juste vi drack nog äckligaste cidern också :o skulle va äppelsmak men smakade fan öl, bläää! Så vi tömde ut den äckliga drickan och hällde i Haiwa i flaskan istället, mycket godare.
Efter maten cyklade vi ner till coop, för vi skulle köpa godis. Och eftersom det var rugby sm här så vare nå konstiga typer där, en typ hade ticks eller nåt, han gjorde nå cp, hela tiden, vi kunde inte låta bli att skratta, haha. Sen när vi skulle betala, så vare några framför som börja trycka på den där saken där man kan köpa kondomer från o ba skrek rätt ut till nån bakom: HAHA DET FINNS JU NÄCKEN. å då svarade han bakom ba: NEJ MEN SLUTA, DET ÄR JU MIN STORLEK ;s Haha. Sen cyklade vi hem till Lollo igen.
Pratade då med Frida och Matilda, som var på nån tråkig tjejmiddag. Så mötte dom en timme senare typ, och dom hade ju totalt missuppfattat vad jag och lollo sa att dom skulle göra. Så vi åkte hem till Johanna och drack typ bubblis, men vi hade tagit bort etiketten o sa att det var alkohol i, och dom gick på de. Kollade på film, Hipp hipp hora. Och den var slut vid tolv så då cyklade jag och lollo hem. La oss i soffan och kolla på film och åt godis. Jag somnade ju några ggr och lollo hade tydligen väckt mig med att ha kastat gosedjur på mig. haha. Vid halv två gick vi och pumpa upp min madrass sen somna vi.
Vaknade sen vid tjugo över tio, gjorde frukost och tittade klart på filmen som vi började se när vi kom hem från johanna, Bottoms up tror jag den hette. När den var slut så kollade vi på en annan film, som jag har glömt bort vad den hette. Satt i pyjamas och åt godis.
Vid tio i ett var den filmen slut och då gjorde vi oss iordning. Sen cyklade vi hem till mig och åt. Efter en stund kom Johanna, Frida och Matilda. Vi gjorde inte så speciellt mycket. Vid typ halv fyra åkte frida och matilda, då gick vi andra och försökte sälja plastpåsar, chokladbollar och kolor. Men av alla vi plinga på hos var antingen inte hemma elelr så ville dom inte ha. Men jag fick iallafall en såld.
Kom hem nu för ett tag sen, då gick jag ut med Chico en sväng.
Nu väntar jag på att mamma, andreas och mormor ska komma hem med mat. Haha, jag är hungrig ju.
Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback