Måndag kväll.

Kom hem för en stund sen. Var och träna med Frida som alla måndagar, även fast det är tråkigt, men med frida blir allt kul ;) Haha. Efter vi hade duschat på I-huset, så hällde vi ut vattnet i papperskorgen, och precis när vi gick så ramla påsen ur korgen, hahahaha. Fan vad vi garva. :) Sen när vi skulle cykla hem så följde jag med henne en bit, men där jag hade tänkt att svänga av, vare kolmörkt, så jag vågade inte cykla där själv så då fick hon cykla med mig där. Sen ringde jag felicia och prata med henne tills jag var hemma.
Nu sitter jag här och har tänt ljus och poppat popcorn, ska snart nöta oth. Men det får jag inte förns nio, för både jag och frida ska nöta men först skulle båda va inne på msn, hahaha :D
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback