Måndag.

Försov mig imorse, till åtta. Så fick skynda mig som fan. Vid 20 i skjutsade pappa upp mig till tågstationen, där träffade jag bella, anna o lina som stod o vänta på my. Fick skjuts av dom till skolan, då vi var 5min sena. Att jag och My kom senare till bg märkte dock inte per. :) Planering sen blev det nå svenskatest :o det var på tid också. Efter bg fortsatte dagen som alla dagar. Bortsett från att idag blev jag av med min telefon pga jag använde miniräknare, o då tyckte lärarn att jag va kaxig som jag inte var, så då var jag tvungen att följa med henne och leta efter min handledare, hittade inte honom så då ställde sig hon och prata me mig ;s Gick därifrån sen, halvskrattande x) Alla skulle på sv, så då gick jag o bella ut från tårtbiten, sen blev vi pluggisar in the tystarummet, det ska vi fortsätta med heela veckan, haha. Sen vare bg och gå hem. Fick skjuts först en bit av My, sen nästan hela vägen hem av sara. Sista biten gick jag. Sen fick jag för mig att baka, så de blev muffins :) + pluggning, så imorgon blire redovisning av matte och skolfoto -.- Jag vet verkligen inte vad jag ska ha på mig! :O Förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback