Söndag.

Var tvungen att gå upp sju imorse. Åt frukost och packa det sista innan jag åkte till Johanna. Vi hade ju matchsamling åtta. Men jag var rätt pigg ändå. Matchen gick bra, vi vann med 3-1 och det betyder att vi sluta tvåa i serien, två poäng efter håbo! Härligt tjejer! :D
När matchen var slut segade jag och johanna som alltid. Vi åkte hem till henne för att laga mat, vrålhungrig! Tog det lugnt och kollade på barnprogram. Sen var det dags att gå ut och försöka sälja fryspåsar, kolor och chokladbollar. Gick inge vidare, fast vi fick fyra saker sålda var iaf.
Efter det var vi trötta och ont i benen, så då började vi leta efter vhs-spelaren och barnfilmerna. Tog ett bra tag innan vi hittade de och fick igång de. Tittade på pippi. Hahaha.
Fast nu orkar jag inte skriva mer. Blir säng tidigt ikväll, ska försöka iaf.
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback