Söndag.

Okej. Somna rätt sent igår, vilket innebar att jag vaknade sent idag :) Blev väckt vid 11 av mamma, men jag orkade verkligen inte gå upp. Tvingade mig upp, åt lite frukost och kollade på barnprogram :D Sen började jag städa, gick sämst verkligen!  Efter några timmars lathet och slarvstädande åkte jag och mamma till ÖB. Fick med mig ett VO5 hårspray därifrån. Mitt gamla var ju slut, +sämst så då blev det till att prova något annat. Blev en sväng till MAXI för att handla lite mat också. Då fick jag världens jävla huvudvärk, typ migrän. Hade ont i ögonen och mådde illa. Gick dock över efter en värktablett och lite mat. Sen blev det bubbelbad (a) Nu sitter jag här och ska väl fortsätta med designen och kanske skriva nå fler inlägg :)
Ha en trevlig kväll. Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback