Tisdag.

Kom precis hem från fotbollsträning, nästsista ute träningen. Tråkigt, jag älskar ju fotboll!
Iaf, vi fick godis, eller man tävlade om godis. Och det gick inte så jättebra för mitt lag, kom etta en gång, tvåa typ en eller två gånger, resten sist, och man gjorde ganska många olika grenar. När vi spelade match de sista tiominutrarna, vann vi iaf, så vi fick nästan allt det sista godiset. :)
Tidigare idag, efter skolan var jag med Frida och Matilda. Matilda skulle köpa skor så det gick vi och gjorde, sen gick vi till boulevard (stavning?) och fika, eller jag smakade av dom och delade en dricka med Matilda, för jag hade inga pengar..
Vid tjugo i sex åkte vi hem, och på vägen hem var jag och Frida nog roligast, haha. Yes vi har sjuk humor (A) Skrek över hela korsängen typ, haha, de va kul :) Nu ska jag snart hoppa in i duschen.
Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback