Tråkigt.

Har absolut ingenting att göra just nu. Väntar på Frida och Matilda. Då då lägger jag in lite "tester" istället :b


NU

Har du på dig : Jeans, Kofta, Linne.
Du mår : Inget vidare.
Har du håret : Utsläppt, med luggen uppsatt.
Tänker du på : Allt för mycke.
Är i din närvaro : Mobil.

DEN HÄR MÅNADEN
Har du gråtit : Nej, eller jo när johanna sköt en boll på min näsa. Haha.
Har du skrattat : Alltid.
Har du mått : Sådär
Har du ljugit : Nej
Har du slagit någon : Nej.
Har du handlat kläder : Faktiskt inte.
Har du förlorat en vän : Jag vet inte.


VILL DU

Vara milionär : Såklart man vill, vem vill inte? ;o
Krama någon just nu : Jo.
Gråta : Nej!
Skratta : Jo.
Vara med någon just nu : Japp, men Frida och Matilda kommer snart :)
Ta bort något från ditt ansikte : Fräknar :o


VILKEN/VILKA
Hårfärg har du : blond
Ögonfärg har du : Grön-blåa.
Förälder gillar du mest : Båda lika mycket.
Är din bästa vänner/vän : Jag vet inte längre.
Kille gillar du mest : Pass.


ANNAT
Din mobil är med överallt : Alltid.
Du ringer mer än du smsar : Nej.
Du har tröstat någon : Jo,
Någon har tröstat dig : Aa.
Du vill ha någon just nu : Nej.

SVARA
Brunett eller blondin : Blondin
Matte eller SO : SO
Lata eller springa : Olika.
Skratta eller gråta : Skratta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback