Tors-Lör.

Har haft fullt upp nu de lediga dagarna, så jag har helt enkelt inte kunnat uppdatera.
I torsdags gick jag upp runt halv 10, och fixade lite sen vid tolv kom frida hit. Vi gjorde inte så mycket, för vi skulle åka och möta linnea. Mötte henne vid vattenparken, och cyklade vidare i jakt efter en lekpark, haha. Hittade öriket, men där var det smockfullt med barn, så då cyklade vi vidare. Hittade ingen lekpark utan hamna nånstans vi aldrig hade var, bland annat utanför en kyrkogård som vi inte ens visste att den fanns. Så utan för den stod vi och prata en stund innan vi kom på att man kanske inte skulle så där o glo in. Haha. Hittade en liten lekpark, som inte var så rolig. Men pratade där ett tag, och gungade. Efter ett tag tröttnade vi, så då skulle vi försöka ta oss hem till mig, in mot stan mer. Gick faktiskt bra att cykla ut därifrån. Väl hemma hos mig hämtade vi bara min väska och sen åkte vi vidare upp till linnea. Där gjorde vi nästan ingenting, eller jo linnea packa sin väska, eftersom båda vi sov hemma hos frida natten mellan torsdan och fredan. Innan vi cyklade hem till frida stannade vi på ica och köpte chips :) Väl hemma hos frida åt vi och sen blev det dags för mig och frida att träna fotboll. Rätt lugn träning och vi fick lov att sluta en halvtimme tidigare för att man knappt såg något i mörkret och dimman. Eftersom frida och dom renoverar deras badrum så duschade vi på fanna ip, och båda hade glömt linnen, så cyklade hem i bara tjocktröja, vilket inte var särskilt skönt. På kvällen sen var jag och frida hyperflummiga, bilder ska läggas in.
På fredagen vaknade jag upp på luftmadrassen bredvid linnea. Vi kollade klart på filmen vi börjat sett innan vi sedan åt frukost. Segade hela förmiddan, men vid kvart i ett åkte jag och frida förbi hos matilda och linnea åkte hem. Hämtade henne och sedan for vi vidare hem till mig. Jag packade om lite och så, sen upp till lollo, där vi skulle sova +johanna och sara. Kvällen blev riktigt lyckad, askul rentutsagt.
Somnade vid halv 1 - 1 kanske klockan var, frida och jag, för vi var jättetrötta. Dom andra låg och kolla på film, haha.
Idag har det bara varit slappdag, vi slöa hela dagen. Jag och johanna åkte hem vid halv två en stund bara för att äta, sen åkte vi tillbaks. Där fortsattes det att slappas, ingen av dom hade klätt på sig än utan gick fortfarande i pyjamas.
Nu ska jag packa tills imorgon, så vi har sista seriematchen och om vi vinner den slutar vi 2:a i serien. :D Så önska oss lycka till.
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback