WIHOOU :D

Nu har vi äntligen två dagars ledighet :D
Iaf, ganska lugn dag idag. Skrev först ut lite papper, sen skulle jag +min basgrupp ut till boffen för att bygga broar. Så jävla tråkigt. Sen var det till att mest gå runt, blev även godkänd på sv14 och sen föreläsning.
Smart som jag var så hade jag glömt idrottskläder pga att jag gick upp jättesent imorse, så då fick jag lov att cykla hem och hämta dom, men jag hade iaf Vilma som sällskap :)
Cykla upp till skolan, magasinet för att byta om sen cyklade vi vidare mot fagerskogen för orientering. Och jag har ju värsta skills på att cykla också så jag ramlade, skrapa upp hela knät i gruset, duktigt nathalie -.-'
Sprang med karin på orienteringen, gick jättebra för oss, förutom att vi inte hitta sista kontrollen först, tog typ hundraår att hitta den. Men tillslut, när vi väl hitta den mitt inne i skogen så fanns det ingen sån där trycksak. Så då sprang vi ut därifrån. My och matilda hade ju redan stuckit och my hade mina nycklar, så att jag fick vänta där på att jossan skulle komma ut med dom ist.
Slutade tre sen.
Åkte hem och käka lite, sen cyklade jag upp till Frida, där även johanna var. Vi prata lite och kollade på film, Varg nånting (?) Den va väl ganska bra faktiskt. Vid sex var filmen slut och då åkte jag & johanna hem för att äta.
Johanna kom tillbaka till mig sen vid halv sju, då en film börja på tv, When a Stranger calls. Var väl okej.
Och efter det vare så jävla kul.
Johanna ba:
- Men det är dåligt att man inte ser dom rätta färgerna ibland,
- NU GÅR JAG HEM!!!!!!!!!!!
och det lät så jävla kul, haha. Jo vi har bäst humor, ja vi vet :)
Vid nio gick jag med henne en bit, även fast hon bor jäääättenära. Sen blev det tv, Oskyldigt dömd, nån ny tvserie.
Men nu ska jag snart gå och lägga mig och lyssna på musik.
Godnatt, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback