First schoolday this year

Sitter här och proppar i mig chokladpudding samtidigt som jag pratar med lite gulligt folk på msn. Lite småtrevligt så här när man är själv.
Ska snart hoppa in i duschen men tänkte först ta och berätta lite om hur första skoldagen var.

Riktigt tråkig var den, vi hade lektioner hela dagen, vilket är mycket ovanligt då jag går på kunskapsskolan, där vi jobbar själva. Satt och lyssnade på studieteknik, hur man tvättar och sedan fick vi arbeta lite med fysik och geografi på två stationer. Efter skolan blev det promenix hemåt med Isabelle och Sara. Mötte även på Lollo och Ida så snackade en stund med dem, eller iallafall med Lollo :)
Trevligt, fick sedan skjuts upp till Frida och var där en stund.

Nu sitter jag här och, ja, gör ingenting :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback