I'm bad.

Tjohej!

Jag har blivit dålig som fan på att uppdatera här. Har inte haft orken/lusten riktigt, så, det blir att jag skriver när jag känner för det helt enkelt.

Mår skit just nu, ont i halsen, huvudet konstant. Fyfan, +att jag har ont i öronen till-och-från också. Mådde toppen tidigare idag men sen när jag kom hem på kvällen började jag bara helt plötsligt må dåligt. Bläää säger jag bara, för jag hatar att må dåligt.

Skola idag, ganska soft egentligen även fast det var hur tråkigt som helst. Vi skulle bara sitta och lyssna på massor om mat, för vi hade hälsodag. Hem en stund och vid fyra cyklade jag mot korsängen och väntade på Lollo. När hon väl kom, cyklade vi vidare till stan. Orkar inte berätta vad vi gjorde där, men kom iaf hem med ett rosa läppglans ;)

Men nu tror faktiskt jag ska försöka sova, så kanske jag är lite piggare imorgon inför pluggandet. Har hemstudiedag och då har jag en uppgift som måste bli klar.. Så för mig kommer ingen användning av msn och internet, förutom till sökning av fakta få användas har jag bestämt. Bara för att jag ska kunna koncentrera mig och bli klar.

Men förresten, en bra sak har jag fått reda på! På sportlovet bär det av till Björnrike, tror jag att det var, med inte vem som helst, utan Isabelle! Fyfan vad kul vi kommer att ha asså, äääääga backarna :)

Puss godnatt


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: tack! Din med. :D

2009-01-14 @ 15:13:51
URL: http://linneahilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback