Natt-städning.

Tjoho!
Har precis städat, gjort det sen halv elva kanske. Är dock inte klar än -.-' Men gud vad jag har rensat. Det är helt sjukt hur mycket saker jag har. Men nu har jag iaf gjort iordning hyllorna som jag vill ha dem bortsett från en sak som ska bytas ut mot något snyggare.
Och om jag inte har nämt det tidigare så har jag ju blivit lite tokberoende av rosa. Jag älskar rosa! Det är superfint, så när jag sorterade pennor, så sparade jag enbart de rosa&röda färgerna, så nu har jag dem som bara fint. Ja, men nu ska jag nog ta och sova, eller vänta.. måste kolla några bloggar först. Men sen ska jag sova, måste upp strax efter sju, för imorgon blir det skola, tråkigt nog..

Puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback