Söndag.

Tjohej!
Jag är trött och bara allmänt uttråkad, så ska nog sätta på en film och kika på snart. 
Farmor, farfar och min faster är här så ska ev. fika strax, så isåfall får det väl bli efter det.

Iaf, vaknade upp hos Frida strax efter 12 och efter det tog vi det bara lugnt tills jag åkte vid kvart i 2. Trodde jag någon skulle vara hemma, men nej, alla var i bahcohallen och det dröjde säkert en halvtimme innan de kom hem. 
Så jag bläddrade lite mellan kanalerna på tv istället, fast något bra fanns det inte.. 
 
Innan jag avslutar detta inlägg kan jag ju bara säga att igår kväll blev toppen! Isabelle, Ida och Hanna åkte hem vid halv 11 efter några timmars karaoke. Då tog jag och Frida liiiiiiiite glass, haha. Från början tog vi fram 5glass paket. HAHA, bilder kommer ikväll. Somnade väl runt strax efter 2 antar jag, efter att jag och Frida kollade på LiveCam på playahead.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback