Svart är fint! :)



Satt och kikade på Nelly.com för en stund sen och hittade dessa skönheter. Jag bara älskar dem!, eller mest klänningen. Den är så söt med rosetten tycker jag. Kanske inte världens roligaste färg då men.. :)

Synd att inte mitt kort tillåter mer än 3 köp, pilotbrillorna, hög-midja kjolen (om jag passar i den) och den korta västen. Resten kommer att gå åt tills liftkortet v8 då mina föräldrar kommer säkert att vara snåla och inte vilja betala hela.. :/

Men för er som är intresserade av att köpa dessa två, kostar den till vänster 199:- och den till höger 349:-. Och båda kommer somsagt från Nelly.com.


Kommentarer
Postat av: fanny

2009-01-18 @ 11:29:41
Postat av: fanny

jag vill också ha den dära tröjan den är grymt fin älskar dig vännen <3

2009-01-18 @ 11:31:04
URL: http://flindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback