Terminsmål.

Nu ska jag plugga. Extremt tråkigt, jag vet, men måste komma någon vart med min jävla ö. Suck vad det är tråkigt och sådär halvsvårt också.

Hade iaf utvecklingssamtal tidigare idag, det gick bra, som det brukar. Har satt upp mål nu och dem ser ut så här:
* Svenska: steg 20
* Matte: steg 19
* Engelska: steg 16
* Spanska: steg 10


Så den här terminen ska det allt pluggas, eller hur Isabelle? ;)

Friskare har jag inte blivit än heller, riktigt jobbigt att vara så tjock i halsen att man knappt kan svälja. Kan ju inte ens somna på kvällarna heller -.-' Så suck på min sjukhet.

Puss


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Går du i en Kunskapsskola?

2009-04-11 @ 00:21:24
URL: http://iennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback