I'M HOME!

Nu är jag äntligen hemma, eller har varit i ett par timmar men det har varit fullt upp att tända tusen ljus för att när vi kom innan för dörren var det endast 9.3grader i huset. Fy och blä vad kallt det är, så här sitter jag, iklädd i fleecetröja, mjukisbyxor, skidstrumpor och duntofflor in virad i ett tjockt täcke.

Så vad gör jag? Jo jag ligger och tittar på Mamma Mia samtidigt som jag bloggar.

Jag kan ju börja med att fråga hur erat slut på året var, för jag tänkte berätta hur min nyårsafton var.
Det var ju väldigt varmt så bad och solning var det som gjordes fram tills kvällen. Då blev det lite fixning innan maten. Sedan var det käk. Fram tills 9 blev det mest lite prat och sedan ett dopp i poolen med ljusstavar. Riktigt mysigt faktiskt då det kolsvart.

Efter det spelades det lite Wii. Det började blåsa och så jag gick ut för att hämta mitt minneskort jag hade fått, och det var verkligen storm ute och där står jag och är påväg in. Då kom min moster utspringandes med vatten för en av stolsdynorna hade börjat brinna, ganska mycket. Men inte hade jag märkt. Vi gick in när branden var släckt, hade Mattias somnat på soffan, haha. Och då var klockan kanske runt 11. Jag, likaså de flesta var också trötta så det slutade med att jag gick och la mig kvart i 12. Har nog aldrig gått och lagt mig så tidigt en nyårsafton.

Så det var så det min nyårsafton. Mer om resan berättar jag inte nu, utan väntar tills jag har fixat bilderna som jag tänkt publicera lite senare.


Min outfit på nyårsafton.

..Men nu känner jag att jag har extremt mycket bilder på bilddagboken att kika på, så det ska jag ta och göra nu.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback