Shopping idag med.

Tjoho!

Sitter här och lyssnar på musik och fixar lite.
Tiden tidigare idag spenderades först i skolan, som alltid, sen blev det stan med Isabelle och Ida. Köpte en rosa tjocktröja och sen var my money slut, tråkigt nog. Ida och Isabelle handlade dock mera.
Det sista slantarna jag kunde samla ihop gick åt till en strips. Sedan efter vi hade kikat lite på Åhléns var Isabelle tvungen att åka, eller hon blev hämtad. Så då åkte jag och Ida hem till mig. Hon var här i ca en timme sen åkte hon hem, då käkade jag lite mat. Sen nu så hamnade jag här.

Sååå, då ska jag försöka rensa klart i min data så jag kan spara undan allt sen radera skiten och installera om.
Puss

Kommentarer
Postat av: fanny

skriv mer :)

2010-01-05 @ 23:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback